HTML

Egy lány naplója

Nézz be, ha nincs jobb dolgod! :)

Friss topikok

Linkblog

kicsit nem voltam... :$

Helgike 2008.10.26. 18:03

halikaa. :) naigen...cseppett nem voltam itthon. effelejtettem szólni, dehát na. ilyen vagyok. :P. na akkor kezdjük ott, hogy...mondjuk..elmentünk mamámékhoz besenyőtelekre. áh de non messzio van (jó parasztos szó ez...de na. :)) igazán kifáradtam, mire apa elvezette kicsike kis kocsinkat. aztán kajáltunk, aludtunk, reggel felkeltünk, és így teltek a napok....csak teltek, teltek és teltek. :P aztán végre valahára elérkezett a vasárnap!! aztán jöttünk haza. :) itthon meg most gépezek, meg írtam jósok hülyeséget nonamegirlnek. meg eszembe jutott, hogy nem írtam se blogot, nem vtam hd-n se, vipen sem, iwiwen sem, semmiféle közösségi oldalon..és ez kimerítő tud ám lenni a szervezetemnek. (ajj... XD hülye vagyok, merthogy nagyon fáj a szemem, és még nézni kell ezt a nagy lcd monitorom is..tiszta fárasztó. :XD) naszóval ezeket most mind bepótolom. és ez egy kicsit rövidke bejegyzés tom én, de nem állok neki leírni 5 unalmas, és egyhangú napot, meert unalmas, és egyhangú, és uaz. a megértéseteket előre is köszönöm. :D na ennyi. halika..jóéjszakát (jóéccakát) minden kedves, és kevésbé kedves látogatómnak! cupp. :D

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://helgike-naplo.blog.hu/api/trackback/id/tr81732968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nonamegirl 2008.10.26. 20:25:17

hát igen egy csöppet nem szóltál XDDD itt néztem minden nap h hol a fenében vagy o.o XDDDD na mind1, ittvagy az a lényeg :):D puszzzzzzzz

Jauzsi báchi · http://jauzsibachi.blog.hu 2008.10.26. 20:50:09

Ne haraguggyá jányom, de rémesen rossz a blogod, no nem azé', hogy kritizákoggyak, de azé' a stílusod is hagy némi (sok) kivánnyivalót maga után. Az irásodbul ugy veszöm ki, nem lehecc több 14-né' te kis butus plázacicus...

Üdvölettel: egy vidéki uriembör

Helgike 2008.10.27. 18:37:26

:D igen, elfelejtettem szólni, dehát..véletlen volt! nos paraszt uraságodnak pedig szívélyes üdvözletem küldöm a messzi távolból! közölném, hogy falusi vagyok, azaz a plázacica szó...nem stimmel. és pont bele a közepébe! valóban 14 vagyok...illetve 15, de ez van! és nemutolsó sorban.,..az elején azt is megírtam, hogy tisztában vagyok hogy nem mindnkinek tetszik majd a blogom. de nem köteleztem senkit hogy olvassa..! :) ugyéé?? na ennyit erről (errőő) de tényleg melegen üdvözlöm az úriembert! cupp. :)(L)

Nonamegirl 2008.10.28. 06:45:46

Hihihi XDDD ez nagyon lol :D

Helgike 2008.11.06. 16:58:02

namármost. szegény kicsi o.társaim hozzászólásotokat töröltem, annálisinkább, mert az o.társaim vagytok. Éshát mint tudom rendszeres olvasóim vagytok, igaz..gondolkodom azon hogy törlöm ezt a blogot, és egy másikat kezdek, mely számotokra nem lesz ismerhető, :P nade ennyi. pussz
süti beállítások módosítása